A fogyasztónak jogában áll a termék átvételétől számított 14 naptári napon belül bármilyen módon (írásban, postai úton, e-mailben, telefonon stb.) szankció és indoklás nélkül értesíteni a kereskedőt arról, hogy lemond a vásárlásról. A határidő a termék fizikai átadásának pillanatától kezdődik, a 34/2014-es O.U.G. szerint.

Az Amo Stickers mindent megtesz annak érdekében, hogy a lehető legpontosabb legyen. Az Amo Stickers azonban nem garantálja, hogy a termékleírások vagy más kapcsolódó anyagok pontosak, teljesek, aktuálisak vagy hibamentesek. Ha az Amo Stickers által kínált termék eltér a Weboldalon található leírástól, a Weboldal Termékvisszavételi Szabályzatának rendelkezései szerint és a hatályos romániai jogszabályoknak megfelelően visszaküldheti azt.

A termékek visszaküldése az alábbiakban felsorolt feltételek szerint történik, és összhangban van a 34/2014-es O.U.G. rendeletnek a fogyasztók jogairól a szakemberekkel kötött szerződésekben, valamint egyes normatív aktusok módosítására és kiegészítésére vonatkozó rendelkezéseivel.

Jogi személyek (nem fogyasztók) esetében fenntartjuk a jogot, hogy elfogadjuk vagy sem a termékek visszaküldését.

A visszaküldés költségei a fogyasztót terhelik. Javasoljuk, hogy a termékek sértetlenségének védelme érdekében őrizze meg az eredeti csomagolást.

A visszaküldött terméknek ugyanolyan állapotban kell lennie, mint amilyenben kiszállították (nem távolították el a hátlapról, bontatlan, nem szifonozott, szennyeződések, karcolások nyomai nélkül);

A fogyasztó csak a termékeknek a 14. cikk (1) bekezdése szerinti, a termékek természetének, jellemzőinek és működésének meghatározásához szükséges kezeléséből eredő értékcsökkenésért felel. 3 a GEO 34/2014.

Az Eladó a termék értékét 14 (tizennégy) naptári napon belül visszatéríti attól a naptól számítva, amikor a Fogyasztó tájékoztatja a Vállalatot a szerződéstől való elállásra és a visszaküldés elfogadására vonatkozó döntéséről. A Társaság a termék értékének visszatérítését elhalaszthatja az eladott termék átvételéig, vagy a termék elküldéséről szóló igazolás kézhezvételéig, ha a Társaság nem ajánlotta fel, hogy a terméket maga veszi vissza (attól függően, hogy melyik a későbbi időpont). A visszaküldött termékekkel kapcsolatos pénzösszeg visszatérítésére a termékek ellenőrzése után, a visszatérítés módjáról való megállapodás után vagy a törvényes eljárásoknak megfelelően kerül sor.

A visszatérítés az alábbiak szerint történik:

– a hitelkártyával fizetett megrendelések esetében a visszatérítés arra a számlára történik, amelyről a fizetés történt.

– átutalással vagy visszatérítéssel fizetett megrendelések esetén a visszatérítés banki átutalással történik.

Kivételek:

A visszaszolgáltatási joggal kapcsolatos kivételeket (a visszaszolgáltatásukat nem fogadják el) példálózóan, a következőkre való korlátozás nélkül soroljuk fel (a 34/2014 GEO 16. cikke szerint):

a. A testápolási termékek, kozmetikumok, parfümök, intim higiéniai termékek és fogászati higiéniai termékek csak lezárt állapotban küldhetők vissza.

b. A matracok, dekorációk és textiláruk csak akkor küldhetők vissza, ha le vannak zárva, vagy ha a címkéket nem távolították el.

c. A játékok, baba- és gyermektermékek, valamint a terhes nőknek szánt termékek csak lepecsételve küldhetők vissza.

d. Személyre szabott termékek (személyre szabott matricák, textíliák és egyéb személyre szabott tárgyak)

FENNTARTOTT!

Matricáink bármilyen falra felragaszthatók, amennyiben az nem rendkívül porózus (meszelt) és nem rendelkezik nagyon nagy dudorokkal. Az egyenetlen falak légbuborékokat hozhatnak létre a matrica alatt, és így csökkentik az érintkezési felületet. Nem ajánlott a ragasztás olyan tégla- vagy cementfelületekre sem, amelyeket nem festettek.

A festés után a matricákat körülbelül egy hónap múlva ragasztják fel. A falnak alaposan meg kell száradnia, különben légbuborékok jelenhetnek meg.

Ha magas teflon- vagy szilikontartalmú, lemosható festéket használt, biztos lehet benne, hogy a falra nem ragadnak matricák. Ha nem biztos benne, elküldhetjük az egyik matricánk sarkát, hogy megnézze, tapad-e, vagy egy darab papírszalaggal ellenőrizze, hogy tapad-e a falra.

Nem vállalunk felelősséget, ha a matricát porózus, göcsörtös vagy magas teflon-, szilikon- vagy mészalapú lemosható festékkel festett felületre ragasztja.

Abban az esetben, ha a visszaküldött termékek sérültek vagy hiányosak, kopásnyomokat, karcolásokat, horpadásokat, áramütést, hiányzó tartozékokat mutatnak, fenntartjuk a jogot, hogy visszatartjuk a termék értékének (ÁFA-val együtt) megfelelő összeget, amelyet a kár felmérése után közlünk.

Fenntartjuk a jogot arra is, hogy visszaélés (ismételt visszaküldés) esetén megtagadjuk a visszaküldések elfogadását.

Kérjük, ellenőrizze a csomagok fizikai épségét, amikor a futár jelenlétében átveszi azokat, és kérjen kárbejelentést, ha a termékeken sérülés jelei mutatkoznak. Az ezt követő panaszokat nem vesszük figyelembe.

Mivel a lehető legjobb szolgáltatást szeretnénk nyújtani Önnek, ezért egy kapcsolatfelvételi űrlapot biztosítunk, ahol az okok között a „Termék visszaküldése” opciót választhatja, vagy küldhet nekünk e-mailt a contact@amo-stickers.hu címre.